DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Norime, kad apsipirkimas elektroninėje parduotuvėje būtų malonus ir lengvas - mielai padėsime ir atsakysime į Jūsų klausimus el.paštu arba telefonu
Mūsų kontaktai:
Tel.:+370 5 268 8417
el. paštas: [email protected]
Pirkėjas turi galimybę atsiskaityti naudodamasis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: „Swedbank“, AB, „Luminor“, AB, AB SEB bankas, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele ar Danske Bank A/S Lietuvos filialas. Mokant už prekes šiuo būdu, Pirkėjui Paysera mokėjimų sistemos pagalba yra sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į Pardavėjo sąskaitą. Atliekant mokėjimus per Paysera MIP (Mokėjimo Inicijavimo paslauga), klientų pinigų ir duomenų saugumą užtikrina ne tik Paysera sistema, bet papildomai ir bankas, per kurį pirkėjas pasirenka atlikti mokėjimą. Papildoma pirkėjo identifikacija banko platformoje užtikrina maksimaliai saugų pirkimą internetu.
Šiuo metu prekių pristatymas į užsienio šalis nėra vykdomas.
Deja, norint užtikrinti kuo greitesnį pristatymą, pakeisti užsakymo neįmanoma.
Norėdami užsiprenumeruoti OriNori.lt naujienas el. paštu, pagrindinio puslapio apačioje turite įvesti savo el. pašto adresą ir spustelėti „užsiprenumeruoti“.
Kokybiškos maisto prekės, įskaitant ir maisto papildus, nekeičiamos ir negrąžinamos.
Netinkamos kokybės prekės, prekės pažeistose pakuotėse ar kitaip išoriškai pažeistos prekės keičiamos į kokybiškas prekes pardavėjo iniciatyva.
Dėl prekių keitimo ar grąžinimo prašome kreiptis el. paštu: [email protected] ; arba tel.: 8 5268 8417